Popular Post

Posted by : liaArisa Ahad, 18 November 2012




                                                    time ambil kptusan exam..
 



                          ingat lgi tak? time kita form 1...comel2 :)

                      time raya di sekolah...
 
                         ustaz sek kita...

                   ustazah n cikgu2 y dsayangi...


   Rindu time sekolah dulu2... banyak kenangan suka dan duka y kini masih segar di ingatan sya,dan juga sudah tentu kawan2 yang disayangi..Setelah 5 thun kita brjuang bersama-sama menempuh segala dugaan dan cabaran y sntiasa datang,kini kita semua telah menuju ke menara gading,demi mencapai kecemerlangan di dunia sbagai khalifah Allah..Masing2 memikul satu amanah besar di atas bahu,untuk mencorak masa hadapan yang cerah dan cemerlang.. go! go! chaiyok!! 

      Teman2ku sayang, ingat lgi tak,time kita di sekolah,. Banyak kenangan y brmain di fikiran ini.. Dari, first day,kita jejakkan kaki kita di Maktab Mahmud Kuala Muda,sampai lah kita form 5..bukan stakat form 5 saja,tapi sampai bila2..:)..Time kita gotong royong, kenduri, pertandingan,.. n mcm2 lagi lah,memang rindu time tu.. Ingat lg tak,bila kita semua, gotong royong mengecat sekolah.. Habis baju, tudung,penuh cat, sampai muka pun lekat dgan cat.haha,. Walaupun penat, hasilnya memang hebat,. I proud with my school.. :).. Thun lpas, kita ada buat minggu IQ kan?? ingat tak??. time tu memang best, sains,sjarah,bm,bi,geo,mate,b.arab..masa tu smua pserta lari sana,lari sini..untuk mncari klu2 y telah dsembunyikan oleh cikgu2 kita..n then slesaikan soalan y dberi...ad y kene buat eksperimen, ada y kena cipta sajak,ada y kena mnyanyi,n mcam2 lah kira....

      Kawan2,ingat lagi tak,time kita p ambil kputusan SPM?? masa first kita dpt tau,kita semua 100%lulus,time tu memang happy gila2... Semangat ja p sekolah.. Klu tidak,semua ketaq nak p sekolah..haha..Kita brsalaman ngan cikgu2,ucapkan trima kasih... memang kenangan y takkan dapat dilupakan,.. Terima kasih cikgu2 semua y telah brsusah payah mngajar kami,anak2 muridmu y nakal2 nie... :')..

       Setakat ni saja coretan y mampu aku lakarkan.. Klu diikutkan banyak lagi cerita kita y bermain di fikiran ini,.. Sampai esok pun x sudah crita ni,klu aku critakan smua :). Apa2 pun kita semua dah smakin dewasa,dan sedang mnuju kejayaan di masa hadapan,.. Aku brharap korang semua tetap berada di jalanNya,wlau ap pun y brlaku,. Aku juga harap kita dapat brjumpa lagi nanti,..banyak cerita y aku nak kongsi dgan hampa,..aku jga nk dgr crita hampa y psti mnarik kan2... Semoga kalian tetap brada dalam keadaan sihat2 sja.. Assalamualaikum.. :')

                                       merinduimu,teman2 seperjuangan

 

Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

- Copyright © Date A Live - Date A Live - Powered by Blogger - Designed by nazri -