Popular Post

Posted by : liaArisa Khamis, 9 Mac 2017

Ada banyak persoalan yang ada dalam fikiran aku. Betulkah apa yang aku lakukan sekarang. Ya aku terluka dengan apa yang pernah berlaku. Aku sakit dengan apa y terjadi. Namun, sekarang aku didampingi sidia yang menyayangi aku. Tapi, ada soalan y sering bermain difikiran. Jujurkah aku pada perasaanku sendiri?  Aku menyayanginya, tapi kadang aku takut. Betulkah aku menyayanginya setulus hatiku? Aku kerap bertanya pada hatiku. Aku perlu jawapan dari dasar lubuk hatiku. Aku tak mahu menyayanginya hanya kerna kebaikan nya. Aku ingin menerima segala peribadinya. Aku ingin terus berada disisinya. Aku kadang keliru....

Kadang muncul soalan di benak hati.
Layakkah aku mendampingi dia. Layakkah aku bersama dia. Layakkah aku yang tak punya apa2 ini. Biarpun dia menerima aku seadanya. Namun aku merasakan yang aku tak layak. Aku rasa tk layak untuk berdiri sama paras dengan dia. Aku sendiri tak mampu untuk menerima diri aku kdang2. Tapi dia sanggup menerima aku seadanya. Dia terima buruk baik aku. Tapi layak kah aku.. Persoalan y aku sendiri tak pasti apa jawapannya..
Aku berharap, aku akn terus menyayanginya. Aku berharap dia boleh membimbingku ke jalan y benar.
Tapi, klu andai satu hari nanti dia juga berlalu pergi, aku dh berjanji dgn diri aku. Aku takkan halang dia walaupun sedikit. Aku tahu itu y terbaik untuk dia. Apa yang aku harapkan dia akn trus bahagia sepanjang hidupnya.

Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

- Copyright © Date A Live - Date A Live - Powered by Blogger - Designed by nazri -