Popular Post

Posted by : liaArisa Jumaat, 10 Mac 2017

Sememangnya aku ingin menyampaikan kisah padamu, namun aku tak mampu untuk mengungkapnya. Bibir aku kelu, aku sendiri tak mampu untuk luahkan segala. Tapi untuk aku mengungkapnya. Bisakah aku?..
Wahai sang hati, mati lh separuh dari rasa mu. Tinggal lah hanya sisa sisa untuk ku terus menuju ke hadapan. Harapanku hanya satu, agar aku terus tersenyum. Aku ingin melupai segala memori lalu. Namun memori itu kerap kali muncul menghapus masa yang aku ada. Memori y terus menghantui setiap jalan y aku langkah. Aku ingin bebas seperti burung-burung terbang di langit biru.
Aku ingin terus melangkah tanpa memikirkan masa lalu. Namun, bukan mudah untuk ia lesap begitu sahaja..
Aku harap aku bisa tersenyum menutup segala, menyayangi apa y dhadapanku.
Aku ingin bebas tersenyum seperti sebelumnya. Aku ingin bebas menyayangimu. Bisakah aku? Berjuta persoalan tiada jawapan. Aku menangis dan terus menangis namun tiada y terzahir. Hanyalah jeritan tanpa suara.

Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

- Copyright © Date A Live - Date A Live - Powered by Blogger - Designed by nazri -