Popular Post

Posted by : liaArisa Isnin, 9 Jun 2014


aku berdiri di sini menunggu kau menjemputku
tanpa jemu
memerhati sang mentari bersinar
memerhati sang bulan menerangi kegelapan malam
aku masih di sini menunggu mu sayang

aku merinduimu
aku mencintaimu
aku ingin menjaga dirimu pada waktu sakitmu
aku ingin berada di sisimu 
saat dirimu terlena dalam kesedihan
aku ingin menemanimu
tika kau merasa sepi
aku ingin menjadi 
seseorang yang penting dalam hidupmu
aku ingin menjadi milikmu 

lantaran itu ku akan berada di sini
menunggu kau menghulurkan tanganmu
untuk menjemputku pergi bersamamu

aku yakin dengan setiap bicaramu
aku percaya akan janji mu
aku akan terus berdiri di sini
hingga hujung waktuku

                                               
                                        Nukilan buatmu
                                                     Mohd Azzad Izeryshah
                                                                    


Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

- Copyright © Date A Live - Date A Live - Powered by Blogger - Designed by nazri -