Popular Post

Posted by : liaArisa Jumaat, 27 Mei 2016



Menari aku di sini,
dengan langkah longlai memijak bumi,
Ditemani melodi siulan bayu,
Dipayungi langit nan membiru,.

Aku terus lincah mengorak langkah kaki,
Seolah-olah aku terus terbang di awangan.

Air mata ini mengalir mencorak langkahku,
Selaju tarian kaki ini,
Aku cuba melupakan segalanya,
Aku ingin pergi jauh dari perasaan ini.

Aku lepaskan dengan tangisan ini,
Aku terus menari tanpa menghirau waktu y berlalu,
Aku terus mengorak tanpa menghirau luka berdarah ini,
Aku terus menahan segala parut tikaman.
Aku terus dan terus menari..

Air mata ini tak bisa lagi ku bendung,
Darah ini tak bisa lagi ku hentikan,
Sakit ini makin menyiksa hati ini,

Sampai bilakah harus aku begini?
melewati sisa- sisa waktu tanpa kisah,
terperangkap aku dalam memori,
meronta hati minta di fahami..

Aku hanyalah insan biasa,
yang hatinya juga mudah terluka,
aku ingin segalanya jelas di mata semua..
Sampai kapan harusku sembunyi segala..

Aku terus tersenyum,
Walau dalam luka berdarah,
Walau air mata ini mengalir deras..
Agar kau tetap tersenyum..






Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

- Copyright © Date A Live - Date A Live - Powered by Blogger - Designed by nazri -